Fotboll på riktigt

lördag, januari 28, 2006

Xpert Eleven

Har ett lag i en såkallade "kompisliga" på Xpert Eleven. Har aldrig "spelat" det innan, men det verkar simpelt. I går så spelades den andra matchen i ligan. Ligan är inne på sin andra säsong, så det är två divisioner. I förstadivisionen ligger dom som var med förra året och vi nybörjare ligger i andra divisionen. Första matchen slutade 0-0 och den igår 1-1.

Jag kör med 3-5-2, ett spelsystem jag föredrar i verkligenheten också. Får väl se hur det går. Alltid kul med lite managerspel där man möter folk man känner.

Synd bara att alla som är med i ligan skriver som krattor. Orkar verkligen inte läsa pressmeddelande där folk inte kan använda styckeindelning, stor bokstav, kommatecken och dylikt. Jag säger inte att jag är speciellt duktig på att skriva, men jag har iallafall med grunderna så det går att läsa...