Fotboll på riktigt

måndag, februari 06, 2006

Bozze på semester

Dom allsvenska spelarna ligger i hårdträning. En supporter får ta semester inför säsongen för att orka med allt. Jag skall åka 1 vecka till Åre och ta det lugnt. Skidåkningen är väl inte prioritet ett men det skall bli litegrann. Missar IFK-Djurgården tyvärr... Blir den första hemmamatchen jag missar på ett väldigt bra tag. Kan tyvärr inte ens se den på tv så...

Har sedan jag startade bloggen uppdaterat den 2-3 gånger per dag, utan det ligga uppehållet då jag var borta. Målsättningen är väl att hålla samma takt dom dagarna jag är hemma. Har haft endel besökare, mest pga att Baraben.com länkade hit i en artikel. Men som sagt, jag skriver inte för att få besökare utan för att jag tycker det är kul.

När jag kommer tillbaka har detta hänt:
- Supporterfonden har öppnat
- IFK har spöat Djurgården i Royal
- IFK´s årsmöte har närmat sig ännu mer och förhoppningsvis har en vettig ordförandekandidat kommit fram
- Och det viktigaste: Jag har fått biljetter till Sverige-England i Fotbollsvm!!!

Förhoppningsvis så kommer nästa inlägg i denna blogg vara ett glädjeinlägg. Tänk att få se en match i VM i sommar. Det hade varit riktigt stort!

Forza Blåvitt!

1 Comments:

  • Vet inte hur man ska göra för att få tag på biljetter till Sverige-England men jag har hittat en del tävlingar dä man tydlign har chansen att vinna dessa biljetter - se tex www.philips.se/winthepools!!

    By Anonymous Anonym, at 10:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home