Fotboll på riktigt

torsdag, februari 02, 2006

Tillbaka

Är hemma igen. Känns bra. Har suttit på kurs i två dagar. Riktigt segt men lärorikt.

Kom till hotellet igår kväll efter att ha käkat med resten av deltagarna. Ser till min förtjusning att det finns Canal+ på rummet. Blir ännu mer förtjust då jag ser att Blackburn precis gör 4-1 mot Manchester United. Det hinner bli 4-2 och 4-3 och riktigt spännande. Då händer det. Man måste betala 85:- för att se mer. Var gratis i 10 minuter bara. Känns väl sådär att betala 85:- för att se de sista tio i den matchen. Fast man får se på porrkanalerna om man betalar 85:- också. Sicken skit, jag avstår...

Den största nyheten är ändå att George lånas ut till något tjommelag i Italien. Intressant. Blåvitt skall tydligen få några mille om han får stanna kvar efter sommaren. Ännu mer intressant. Hoppas det går bra för George. I rätt miljö kan han bli landslagsman.

Såg också att Sveriges bästa suppoterblogg, Baraben.com, hade länkat hit idag. Blev lite konfundersam när jag såg hur många besökare jag hade haft på bloggen. Inte för jag tror att jag kommer få några som läser här varje dag, men ändå...

Nä nu måste jag läsa igenom alla Blåvitt sidor och dylikt. Man missar mycket på två dagar. Speciellt när man har varit i en värmlänsk skithåla.


Alla heter George i Brescia!